سفارش تبلیغ
صبا ویژن
هیچ صدقه ای نزد خدا، محبوب تر از حقگویی نیست . [رسول خدا صلی الله علیه و آله]
 
یادداشت ثابت - جمعه 96 تیر 24 , ساعت 11:16 صبح

میزان تقاضای انرژی های نو

در حال حاضر شاهد رشد در کل اکوسیستم انرژی جدید هستیم. IDC پیش بینی می کند که تا 2020، 2?5GW از الکتریسیته به وسیله ی 20 درصد از کنسرسیوم های Fortune G500 تامین می شود، نه کنسرسیوم انرژی سنتی. علاوه بر این مصرف کنندگان با پوشش سقفی خورشیدی یا توربین های بادی خودشان می خواهندمازاد انرژی را به شبکه برگردانند و شما می بینید که تامین کنندگان انرژی و صنایع همگانی شروع به تبدیل شدن از کنسرسیوم های  تامینی مرکزی به فراهم کنندگان خدماتی بیشتر توزیع شده و دوسویه می کنند.

نیازهای مصرف کنندگان انتخاب و انعطاف پذیری در زمان،نوع مصرفشان و حالا تامین نیرو است، تنها راه تحقق این نیازها در  تحول شبکه ها و تجهیزات هوشمند   قابل دستیابی است که در آن سنسورها و سنجش های هوشمند قادر به تامین برای مصرف کنندگان با سطح بالاتری از جزئیات از مصرف نیرو هستند. با حساب کاربری دقیقتر و real time برای مصرف انرژی،مصرف کنندگان قادر خواهند بود که مصرف هوشمند خودشان را مدیریت و بهینه کنند. ولی شیفت (حرکت) از یک تامین کننده ی انرژی به سمت پدیدآورنده ی نوع زندگی نیازمند یک رویکرد پویاتر و بهینه شده تر برای قسمت نگهداری و خدمات خواهد بود و این قسمت سطح بالایی از خدمات را  شامل می شود. برای ساخت و نگهداری فراساختار هوشمند، تکنسین ها و مهندسین قسمت خدمات باید با تکنولوژی های متصل (connected) تقویت شوند.

این یعنی که تا سال 2017شرکتهایی که شروع به تبدیل روند دیجیتالی تجارت با تلفیق تکنولوژی های جدید می کنند (افزایش واقعیت و کاربردهای صدایی)، مدیریت دارایی بهتر، برنامه ریزی بهتر، اجرای بهتر و سطح خدمات سریعتر را مشاهده خواهند کرد تا آن مشتریان متقاضی را راضی نگه دارند.

تقاضای مصرف کنندگان برای استفاده از انرژی های نو

تقاضای مصرف کنندگان برای استفاده از انرژی های نو و فرصتهای جدید در تولید انرژی تجدید پذیر در حال سوق دادن کمپانی های انرژی به سرمایه گذاری در منابع جایگزین، مدرنیزه کردن فرا ساختار خود و جستجوی مسیرهای پربازده انرژی تجدید پذیر است. این راه ادامه خواهد داشت چون کمپانی های انرژی و صنایع همگانی به ساخت فراساختارهای هوشمندتر و تلفیق تکنولوژی های جدید و پلتفرم های تحلیلی روی آورده اند. Colin Beaney مدیر صنعت جهانی برای انرژی و صنایع همگانی در IFS به این موضوع نگاه کرده که کمپانی های انرژی چگونه می توانند از بزرگترین گرایشهایی انرژی تجدید پذیر که بازار را در سال 2017 و بعدتر شکل می دهند،منفعت کسب کنند.



لیست کل یادداشت های این وبلاگ